2011-08-08

Dag 1

Halloj! Då har jag lyckats haffa mig lite tid att hinna sätta mig framför datorn och passar så klart på att slänga in ett blogginlägg. Idag är det 3 dagar sedan förlossningen och nu är vi hemma i lägenheten och tar dom första små stegen att få in rutiner med amning, blöjbyten och sömn. Det är verkligen ett helt annat liv som nu tar vid. Och vi spenderar den största tiden med är att bara ligga och titta på honom medan vi undrar hur söt man kan vara och hur lyckliga vi får vara att allt gått så bra. Tänkte berätta om hur förlossningen gick till mm lite senare, men detta får duga så länge. Vi mår iaf toppen alla 3 och jag rider fortfarande på en stor fet lyckovåg eller förlossningschock över att vår lilla Harry är här hos oss.

Denna underbara vy vakande jag av första morgonen med vår lilla Harry på utsidan. En mkt stolt men även trött pappa som slumrar sött med en ännu sötare och snäppet tröttare son på bröstet.

Mina två guldgossar i livet som jag älskar så mycket!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Åh. Tro om du slapp 3dagarstårarna... Harry är så fin, ja pch Daniel med såklart=) Många Kramar

Anonym sa...

Titta så sött! http://www.etsy.com/shop/rubadubbuddies?ref=seller_info

(inte lika söt som Harry, men ändå ;))

Natalie sa...

Ja tänk Johanna nu är vi morsor och som jag trodde fick ni en tjej och vi en kille :) Det ska bli så spännande och mysigt när Harry och lilla Selma ska få träffas inom kort. Och peppar peppar ta i trä så har 3 dagarstårarna ännu inte hälsat på. Men visst är det ett helt annat liv man nu lever då en annan liten varelse helt plötsligt styr schemat :) Stor kram på er alla 3 så laddar vi inför sundsvallstripp och bebisbesök

Natalie sa...

Hahahaha tack du snälla anonyma läsare som tipsade mig om denna länk. Hajhandduken är ju bara att dö för :) En sån ska Harry önska sig i present vill jag lova

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...