2011-08-15

Kärt besök från söder

I lördags fick vi besök utav Daniels syrra med sambo som riktigt skämde bort både Harry och oss med god hemlagad middag och massvis av paket som innehöll superfina kläder att växa i. Harry som dagen till ära var en anings smågrinig passade på att vara lite smått bökig så fort jag skulle sätta mig ner för att fika eller äta då han drog igång stora alarmet med gallskrik. Så det blev till att anpassa sig i situationen och låta sin egen föda vänta för att sätta sig och amma en svänga då våran lilla grabb verkar vara ett riktigt matvrak.

Här har vi Kristina som numera har titeln Faster att lägga till i sitt CV

Inte konstigt att jag drar av ett gallskrik tänker nog Harry här då hela gänget spenderar sin uppmärksamhet på något helt annat haha.

Med snälla faster på besök blev det även paketregn

Och dessa fina bodys och scarf var inte fy skam som några utav presenterna innehöll

Harry spanar in dagens nya besökare Kristina och Oskar

Denna tuffa lilla tröja kunde inte passa bättre i smaken för en liten kille med namn Harry :)

Här har vi dom... kvällens mästerkockar som bjöd på gudomligt god risotto med ugnsbakade rödbetor

Tiden dom var här och hälsade på gick så klart i superfart och det är ju så nedrans surt att man inte kan umgås oftare så som man skulle då vi inte bor i samma stad buuhuu :( Senare på kvällen blev det några glas rött för gänget i min omgivning medan jag körde på cola. Är ju så van nu att inte dricka att man knappt tänker på att man faktiskt kan om man nu verkligen skulle vilja. Detta känns dock inte så högt prioriterat med tanke på att man ammar och sen är man ju inte lika sugen. Fast lite avis måste jag nog erkänna att jag blev då jag hällde upp ett glas Baileys med is till Kicki. Nää för min del blir det att invänta tills i höst då jag fyller år för att köra premiärparty igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...