2011-08-14

Lite presenter...

Här ser vi lite fin fina gåvor som lilla Harry fått av nära och kära och eftersom han verkar vara en poppis liten kille trillar det in nya paket hela tiden som jag med tiden kommer lägga upp här på bloggen så fort jag får en stund över.

Ett superfint anteckningsblock av Mormor som jag själv nu försöker fylla i med allt som händer den här första tiden för att försöka komma ihåg och ha något att blicka tillbaka på då dagarna bara springer förbi

Denna supertuffa body kommer sitta som en smäck på lilla Harry och som han fick av Benji och hans tjej för någon dag sedan då dom var här och hälsade på. Vadå redan inplanerad till att bli fotbollsgrabb som sin kära far :)

Sen har ju syrran varit hemma och hälsat på så Nelle som numera är moster gav Harry ett superbra resekit med hårborste, termometer, nässug mm samt en supesöt alfons speldosa som nu hänger ovanför hans skötbord

Än så länge leder tom Alfons i hårväxt på huvudet haha

Denna söta filur samt Boken om mig blev presenter från mig och Daniel

Av snälla Rebecca med familj fick vi en superfin sov/åkpåse som ni kan se i förra inlägget

Sen fick vi en favobok och mumintroll i originalutgåva från snälla snälla morbror Pierre och Evelina som garanterat lär bli en poppis godnattsaga

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...