2010-08-11

You got mail

Köpte detta supersnygga armband idag på Kii och är redan helt kär. Armbandet är inte bara snyggt utan har även ett litet budskap i sig. Perfekt present om man nu inte gör som jag och köper det till sig själv :) Åhhh det är så farligt att jobba i butik då man får möjligheten att tafsa på en massa snygga accessoarer och plagg dagarna lång. Inte konstigt att en del av lönen försvinner direkt så fort ett nytt lass med lådor levereras :) Men va fasiken ingen ångest här inte då jag älskar mitt jobb.


Så sött kuvertarmbandet i rhodium/läder med ett litet brev från märket 82

4 kommentarer:

ida sa...

Dom är verkligen jättesnygga d armbanden!!Ha gått o suktat på ett sånt ett tag =)
Stort Grattis igen till d nya jobbet!! Kramar

Johanna sa...

hej! grattis till det nya rätta jobbet, bra gjort av dig.. Man ska följa magkänslan om vad som är bäst..

Fint armband! Men vad står det i brevet? Pris? Jag behöver en present...

kramkram

Natalie sa...

Till Ida. Ja visst är det snyggt. Jag får slänga några diskreta hints till jhonny att du är sugen på ett hehe. Annars var det så himla kul att se dig och lilla bullen :) Är så himla spännande att ni snart blir föräldrar :) Många kramar på dig så ses vi snart igen

Natalie sa...

Till Johanna. Men tack och bock tjejen, det känns super och jag ångrar inget än så länge :) Antar att ni haft det superhärligt i värmen era fuskisar så välkommen hem. Gällande armbandet står det I love you på ett litet metallbrev inuti. Priset är 330:- Önskar du beställa det är det bara att höra av dig så fixar jag det då den egentligen bara säljs i butik.

Men många kramar på dig och hälsa karln din så mkt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...