2010-08-04

Let´s get redy to rumble

Hallå everybody...här kommer det senaste skvallret ;)
Som ni kanske redan hört ska jag inte börja jobba på Nicole som mina tidigare planer var inställda på. Det är nämligen så att jag fick ett mkt spännande telefonsamtal i förra veckan då jag var nere på min lilla sthlmstripp vilket gjorde mig lite smått shaky men även superglad. Det hela handlade om ett jobberbjudande som kändes riktigt lockande även om det skulle innehålla lite gambling från min sida att våga hoppa på tåget då jag redan hade fått en bra tjänst på Nicole.

Efter någon dag funderande hade jag tillslut bestämt mig för att tacka ja till jobbet på Kii, vilket kändes superkul men även jobbigt med tanke på att jag även var tvungen att leverera denna nyhet till Tony på Nicole också. Självklart blev Tony riktigt besviken över att jag inte skulle börja, vilket man verkligen kan förstå. Detta fick även mig att känna mig som världens hemskaste människa då jag vet hur mkt Tony sett framemot att jag skulle börja :( Men som sagt jag hade ju bestämt mig och jag kunde helt enkelt inte bara strunta i vad jag egentligen ville göra bara för att inte göra någon annan ledsen. Jag blev helt enkelt tvungen att i detta fall tänka egoistiskt och köra på det jobb jag innerst inne skulle få störst utveckling, nöje och erfarenhet utav.

Så det var med pirrig mage som jag jobbade mitt första pass på Kii idag. Och vad med ska man säga det är verkligen en supermysig butik att jobba i ( vilket jag iofs redan anade hehe ) Sen har både Frida och Lisa tagit emot mig med en sån grymt härlig inställning att jag redan nu kan inget annat än att älska dom :)Weeeiii shit pommes vilken spännande och härlig höst detta kommer bli. Ni är därför alla varmt välkomna att hälsa på mig och resten av ligan samt passa på att shoppa loss och fynda riktigt schyssta kläder hädanefter :)
Vi synes på Kungsgatan 49!

2 kommentarer:

Danne sa...

Alltså shit, där föll poletten ner, har tjuvtittat på facebook där du och Kii har hamnat som i samma mening, tänkte ba "sa hon verkligen kii? har jag varit så borta att jag missföörstått det.." men nu löste det ju sig.. GRATTIS iaf :)
Btw, awsome bakrundsbild på bloggen ;)

Natalie sa...

Härligt att du tillslut hänger med i svängarna iaf. Men jag vet det är galet och nästan så att jag själv inte heller fattat det hela haha :) Hoppas allt är bra med dig iaf. Ska se till att dyka in och hälsa på er alla soon. Sen vankas det partyyyy så inför det lär jag garanterat höra av mig. Men tack och bock för gratulationerna samt att du diggar nya bakrundslayouten. Kör hårt grabben så ses vi. Miss U :( Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...