2010-08-26

Gammal är äldst ;-)

Hurra hurra för idag är den min Daniels födelsedag! Nu är han 1 år äldre och förhoppningsvis 1 år klokare men som tur var alltid lika underbar!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dagens födelsedagskung hugger in på grattiskortet för att sedan...

gå loss på paketen

En blivande matlagningskung är baktankarna för denna lilla present som var...

2 st kokböcker med thailändsk touch, vilket är både min och Daniels favomat. Mmm... vilken mumsig höst det förhoppningsvis blir

Sjukt sött och passande kort tyckte jag då man inte kan missa att filurerna på bilden är Daniel till vänster och jag till höger på gräsmattan i sommarstugan medan vi njuter av livet och varandra.

Fantasirika tjejer ger alltid bort mumsiga grejer haha. För jag menar vem blir inte glad över att få ett gäng chokladbollar i present :) Men hallå... vad är det här för stolpskottspresenter tänker ni?? Men förutom dessa paket fick han faktiskt också 3 andra alternativ att välja på, vilket var...

1. En hårklippning hos frisören
2. Ett äventyr med forsränning i Vindelälven, eller...
3. En romantisk middag på valfri restaurang
Så det blir bara till att vänta och se vilket alternativ som han väljer tillslut som avgörande present på sin 29 års dag. Så många kyssar på dig älskling och även om du nu blivet rätt gammal och sliten så älskar jag dig mer än någonsin.
♥♥♥♥♥♥ Hurra för dig! ♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...