2010-08-02

A star is born!

På kvällen den 25/7 kl 22.07 valde Rebecca och Andres lilla dotter Leia att lämna sin trygga lilla vrå i magen för att starta sitt nya äventyr i den stora vida världen. Själv fick jag ett mess ca 24 timmar innan om att vattnet hade gått och att det nu var dags att dra till BB för att se vad som komma skall. Och har man som jag ett antal års tv-tittande bakom sig ja då tror man ju att ifall vattnet har gått så ska även ungen ploppa ut bara några få sekunder senare but no no vad fel man kan ha. Det skulle nämligen dröja ytterligare 1 dygn innan det var dags att få ett besked om att lilla Leia hade kommit till världen och trotsat alla spekulationer om att det var en liten pojke som befann sig inne i magen. Så denna lilla tjej har redan nu bara några dagar gammal tagit världen med storm.

I fredags fick jag och Daniel äntligen se Leia och hon var lika söt och fin som sin kära mor :) Så det är med stora kärleksfulla hälsningar jag grattar alla 3 för att dom nu äntligen får leka familjeliv ihop efter denna långa väntan.

Första mötet och en ovanlig syn då jag har en liten bebis i famnen, och visst passar vi bra ihop lilla Leia och jag.

Presenter och paket samt grattis på dopdagen som det så fint stod på kortet haha

Världens sötaste lilla Leia med världens härligaste frilla :)

I paketet fanns en supersöt body som jag shoppade på Lindex. För jag menar vad kan gå fel om man ger bort ett plagg som har hattifnattarna på sig :)

2 kommentarer:

Rebecca Jansson sa...

Tack för att ni är världens finaste du och Daniel :) Leia kommer älska mamma Rebeccas bästis Natalie :)/Rebban

Natalie sa...

Men åhh vad sött skrivet vännen :)
Det är verkligen så himla härligt att du och Andre skapat er egna lilla familj nu. Sen så ska jag såklart se till att lära lilla Leia alla hyss jag kan hehe ;) Du är bäst vännen. Puss!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...