2010-08-07

A tropical night down town

Min lördag!

Efter att ha sovit ensam 1 natt var Daniel äntligen hemma igen. Detta överraskade han mig med att bjuda ut mig på middag inne i stan. Så weeeiihooo tänkte jag och tog på mig mina klackisar samt lämnade glorian hemma då det vankades stora planer att svulla järnet nere på Lottas :)

Det blev en mumsig cheeseburgare ist för Lottas klassiska plankstek som vi kom på skulle få oss att svettas ännu mera i den varma kvällssolen

Ungefär så här mätt som gubben på servetten kände jag mig efter att ha tryckt i mig både burgare och creme bruleé kvällen till ära. Fast en liten mintkaka hade kanske gått ner. Eller...??

Efter middagen bestämde vi oss för att röra lite på fläsket och tog därför en promenix runt stan där vi sen satte oss en stund nere vid älven för att kolla på båtar och den sjukt fina solnedgången.

Och så här stiligt sällskap hade jag med mig hela kvällen lång och ända fram in på småtimmarna då vi tillslut kröp upp i soffan ute på balkongen medan det fortfarande var 20 grader varmt ute. Mmmm...tänka sig vilken härlig kväll det blev!!
Älska Älska Älska varma augustikvällar och kramvänligt sällskap

3 kommentarer:

Anonym sa...

lottas äger!!!

Natalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Natalie sa...

Men jag vet. Absolut the best meet in town :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...