2010-08-06

The breeze of august is here!

Oh la la då var första veckan på Kii avklarad. Kan väl summera den som så att jag har haft det fullt upp med att lära mig allt nytt så som kassan och lager mm.. Sen har jag samtidigt haft det superkul då jag fått lära känna personalen lite mera samt hjälpt alla härliga kunder :) Denna vecka har även en massa höstplagg börjat anlända till butiken så känner ni mig rätt kunde jag såklart inte hålla händerna i styr utan blev kär i en supersnygg tröja från Vila som jag köpte med mig hem idag.


För övrigt drog i princip alla mina kära bort från stan idag då Daniel drog hem till Sundsvall, Mamma, pappa, Pierre och Evelina till sommarstugan, samt Challe och Nelle till sthlm för att gå på rockkonsert och sen lämna landet för en månad för att köra roadtripp i Europa. Så det blir helt enkelt bara jag som får se till att hålla ställningarna här hemma i Umeå denna helg. Detta ger mig därför ett klockrent tillfälle att passa på att vänsterprassla lite med Mr.Wii så som han har blivet bortglömd under sommarveckorna. Så ha en mysig fredag gott folk så hörs vi.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...