2010-08-15

Du sa skärde!!!

Åhhh vilken härlig lördag det blev och mkt tack vare det fina vädret. Jag började dagen med att spendera några roliga jobbtimmar på Kii tillsammans med härliga Genet som jag är så himla tacksam att jag fått lära känna lite ytterligare under veckans gång. Det har varit superkul att jobba hela veckan lång och nu börjar jag faktiskt känna mig lite varm i kläderna, vilket är skönt. När jag på lördagsmorgonen cyklade iväg till jobbet (jaaa jag cyklade) tittade jag snabbt på termometern som redan visade 26 graders hetta. Galet, tänkte jag och kände redan då ett enormt grill- och utgångssug. Detta var ett sug som infriades på kvällen i goda vänners sällskap uppe på Tomtebo och sen TC.

Pepp pepp!

Tony the Chef med sin Maria

I väntan på mat och kvällens....

....Köttmarknad

Killsnack ute på altanen.

En mkt söt Daniel i sitt långa fina hår

Daniel och Johan passade på att kombinera drinkköp och smygreklam på samma gång inne på TC

Sommarkvälls puss

Väl ute på TC mötte vi upp med världens sötaste och goaste syskonpar vid namn Jannie och Jessie

Jannie och Jessie på stoljakt :)

Kvällens partyblåsa samt fyndkap från Kii som jag fick massvis av smickrande kommentar för under kvällens gång :) Sugen på en likadan kan du shoppa den här eller titta in i butiken

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...