2010-08-18

Lillfredag!

Igår efter jobbet mötte jag upp med girlsen en svänga vilket var mycket mycket trevlig! Resten av gänget drog senare ut på sommar Rex. Själv slängde jag in handduken precis innan då det vankades jobb och bankmöte att vara pigg till. Boooooring.... jag vet! Men sånt är livet. Plus att nya tillfällen att partaja finns ALLTID :) Hur som haver var det riktigt kul att träffa tjejerna igen efter diverse sommarjobb i Norge, Semester i Danmark och Spanien mm. Pga detta hade vi så klart massvis av skvaller att ta igen hehe ;-) Hösten 2010 verkar vara den period som det händer grejer på alla möjliga håll och kanter för alla i min närhet. Det är nya jobb och nya studier för i princip alla. Detta gör att man får passa på att njuta lite extra i deras härliga närvaro innan alla får för fullt upp. Så tack för sällskapet tjejer. Detta gör vi snart om eller hur?! :)

På väg!! Här i min då hela snygga kjol från Indiska som sen på hemvägen fastande i cykelhjulet och gick sönder :(((( Stor ångest över denna olyckliga incident gick jag idag in på Indiska ihopp om att kunna köpa en ny likadan. Så med turen på min sida hittade jag den på halva rea priset och köpte hem den för en hunka :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh det var så trevligt! :) och ja det gör vi snart om, det var såå trevligt! Synd med din kjol bara. Mina byxor sprack och ninas tröja haha. crazy night!

Natalie sa...

Ja men det är ett måste tjejen. Blir till att styra upp massvis av roliga festkvällar nu när kylan och mörkret börjar närma sig. Hahaha jaha så ni hade också problem att hålla kläderna på plats ;-) Ja vad ska man säga... det går galet till då tjejligan har party :) Kram så ses vi soon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...