2010-08-22

Simon 30 år!!!!!


Puuhaaaa... nu sitter jag här hemma i min morgonrock dagen efter med en enorm träningsvärk i hela kroppen. Har ont på såna ställen som jag inte ens visste att jag hade haha. Det blev en sjukt trevlig kväll ute i Simons sommarstuga tillsammans med en massa nära och kära och det enda som saknades var egentligen lite solsken. Nedan ser ni lite bildbevis från dagen och kvällens festligheter.

The Birthday Boy himself i sin nya fina GTA tröja som han fick av mig och Daniel

Efter lite paketöppning trotsade vi vädret och drog ut på sjön för lite action

Förste man ut att ta sig ett dopp blev Daniel

Och lekande lätt tog han sig upp på wakeboarden

En blöt och glad Daniel tillbaka på torra land då det var dags för nästa man/tjej till rakning

Så jag hoppade ur mina regnkläder och i våtdräkten för att ge wakeboarding ett ärligt försök

Men skam till den som ger sig och efter några försök tog jag mig upp och åkte bräda förvånansvärt bra måste jag faktiskt säga :)

Men efter både bastning, bad, wakeboardåkning och fotboll var det många hungriga magar att mätta. Det styrdes därför upp med ordentlig grillfest nere vid vattnet.

Så med festdukat bord och alla samlade inomhus drog kvällens festligheter igång på riktigt

Under middagen blev det diverse födelsedagstal och allsång med klassiker från 3p och Slew, Ja vad ska man säga... stämningen var verkligen på topp.

Och kvällens bål surplades på till lång in på natten

Där det senare blev en tripp längst memory lane ute vid den öppna elden i den klara augustiluften.

Så grattis Simon och tack för att jag fick vara med och dela denna härlig dag tillsammans med dig och resten av ligan. Så mot oändligheten och vidare!!! Efter 30 börjar ju det riktiga livet som vissa säger :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...