2010-08-25

Forever autumn!

Idag då jag tog mitt pick och pack för en runda på stan, och då kom den.... Hösten!! Jag har känt den ligga där och lura ett bra tag nu men idag kunde den nog inte vänta längre. Man vet att det är höst när luften känns så där oerhört ren i lungorna när man andas in. Även kinderna blir lite smått röda utav kylan som smyger sig på och det känns som man fått en gratis ansiktsbehandling efter att ha vistats utomhus. Det är en speciell känsla det där med att välkomna hösten och för min del valde jag att handla hem massvis av värmeljus och rullar med presentpapper. För är det något jag kan koppla ihop med hösten förutom inomhus mys är det även startskottet för en stor födelsedagsperiod som rullar igång nu i slutet av augusti <:-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...