2010-04-27

My newfound lover!


Ja jösses vad jag har gått och blivet kär!!! Inga gränser här inte, utan låter istället känslorna flöda fritt ;) Min nya kärlek bär jag med mig dygnet runt och fingrar mer än gärna på så fort ett tillfälle ges. Jag talar så klart om min nya fina glansiga och svarta iphone! Visst hade jag hört att iphone skulle vara bra, men min lilla lur är fasiken övermäktig :) Med den kan jag göra vad jag vill och lite till, när jag vill :) I love love love it!!!

Skulle det dock gå så långt att jag enbart sitter som klistrad och blippar med luren non-stop, likt Gollum och hans precious får någon allt ta och smälla till mig så jag kommer ur min iphonetrans!
Aja... planen är iaf att alla nära kontakter ska få varsin egen bild + ringsignal, så bara att önska gott folk :) Jag måste även hitta mig ett snyggt fodral som passar maniken min. Men först blir det till att dra av ett städryck här hemma så so long!!






Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...