2010-04-23

Smoke if you got em!

Såg av min förvåning att dom visade Independence day i går på kanal 6 och kommer så väl ihåg hur sjukt bra, cool och häftigt den var på den tiden då den var ny. Kommer även ihåg en annan gammal goding från den filmen som jag hade glömt bort totalt dvs Bill Pullman. Vilken karl....behöver jag säga något annat :) I independence day spelar han en rätt stor roll som president av the fucking U.S and A som Borat så fint brukar säga det :) Men en roll som president kan aldrig slå hans underbara insats i världens bästa film Spaceballs :)
Kan replikerna utantill och jag tror att alla närmsta kompisar skulle kunna kontra direkt om jag slängde ur mig en liten fras från filmen.

Här kommer iaf några klassiker :)
Oh shit there goes the planet!

We aint found shit!

Ohhhh youre helmet is soooo big!!

Pizza the hut!!!

We cant stop now its to dangerous

Ahhhaaaaa not i we jam it!

Now let´s do the short short version

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...