2010-04-15

Little miss lazy


Yes box nu har jag äntligen fått tummen ur och faktiskt lyckats släpa mig själv till iksu flera ggr om denna vecka. Min plan är att nu i början träna så mkt som möjligt dvs runt 5-6 per vecka för att sen trappa ner. För om jag som soffpotatis sätter ribban extra högt i början och vänjer mig vi den kommer en normal träning som är ca 2-3 per vecka kännas som ingenting. Smart va!? :) Både i måndags och idag har jag varit på spinning vilket var lätt som en plätt om jag jämför med gårdagens Aerobic Dance. Hahaha ja jösses där hängde jag inte riktigt med även om faktiskt flåset och orken gjorde det. Var dock sjuka kombinationer att hinna lägga på minnet och sen hänga med för att lära sig nya. Kollade på passet info efteråt och såg att det stod avancerat pass med mkt kombinationsövningar som inte passar nybörjare. Ahaaa där hade jag alltså svaret haha. Aja spela roll det ska nog gå bättre nästa gång :) Imorgon fredag ska jag ifall bara ta det lugnt och pussa på Daniel i soffan efter jobbet ist, men sen blir det ny träning både lör och sön. Jösses är nästan i chock själv över hur duktigt jag varit och förhoppningsvis kommer fortsätta vara.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...