2010-04-14

Våga vägra bli gammal

Ja huva att bli äldre har på senare tid i mina ögon inte sett ut som något härligt scenario tyvärr. Det har ju varit både upp och ner då det gäller orken hos farmor och farfar och nu har även min mormor fått mkt trista besked. På tisdag ska hon opereras för tumör i magen, vilket vi hoppas ska visa sig vara godartad. Är fallet inte så kan det i värsta fall vara cancer. Ushhhh.... bara namnet låter fruktansvärt och man vet hur mkt sorg och smärta det kan skapa.
Känns som hela världen får cancer då dom blir äldre eller rättare sagt även många unga får ju även det sorgligt men sant. Äter man fel mat får man cancer. Tränar man inte får man cancer, Solar man solarium får man cancer, Har man det i generna får man cancer, Sovar man för lite får man cancer, har man haft sexuellt umgänge 1 gång i sitt liv har man en risk att få cancer..... ja listan kan göras lång och allt slutar med att man får cancer. Jävla skit!!!

Nää fy nu blev jag mörk och deppig inombords och måste genast rymma iväg med mina tankar åt annat håll. Tror jag ska fortsätta mitt äventyr på Wii då jag idag känner mig trött i kroppen efter ännu ett pass på iksu som inte var att leka med.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...