2010-04-12

Insert coin

Puhaaa... kom nyss hem efter ett spinningpass på iksu och känner mig lite smått mör i benen. Nice :) Har annars haft en toppenhelg med besök av Daniels syster och hennes pojkvän Oscar. Trots jobb hela helgen lång hann jag även med att agera värdinna och sno ihop bla plankstek och creme bruleé i lördags kväll. Mmmmm...... mumma så gott det är med en bit kött! Självklart fick jag stor hjälp av min mumsiga assistent och sambo vilket jag alltid uppskattar :) För Kristina ( Daniels syster ) var det första gången hon tillsammans med Oskar hälsade på oss
då dom rätt nyligen blev ihop. Så självklart var det extra kul att lära känna grabben lite mera och se dom nyfunna turturduvorna tillsammans hehe :) Men som alltid går helgen i raketfart och vips var det måndag igen.

Nu i veckan är planen att varva Super Mario Land på Wii då jag lånat det av min kära bror. För jag menar är man uppvuxen under 80-talet kan det ibland vara så att man finner enorm avslappning i att spela lite TV-spel på kvällskvisten. Men först ska jag bra döööö i soffan medan Daniel tittar på fotbollskväll. Så ha det gott och tack igen Kicki och Oskar för den supertrevliga helgen :)


,

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...