2010-04-07

PR-Kupp :)

Igår fick jag se hur vår nya reklamfilm för jobbet kommer att se ut hihi :) Det var en dag i feb som vi spexade loss framför kameran för att få till en passande och härlig reklamfilm för D&D vilket jag tycker att vi lyckades med faktiskt. Resultatet blev riktigt bra och inte alls så pinsamt som man hade trott ( trots att jag dansar med en klänning ) Utan nu blir det till att invänta vår tv-premiär i rutan då den börjar rulla på tv4 soon :) Det har även hänt lite nytt på hemsidan där både jag och Tompa finns tillgängliga att kontakta / boka för en personlig shoppingrunda i butiken. En mkt bra present att ge bort till någon man håller kär eller ifall man känner någon som behöver få hjälp med att uppdatera sin garderob en aning. Annars kan ni ju alltid bara dyka in och hälsa på mig, vilket jag alltid uppskattar :) Nedan ser ni några bilder från plåtningen


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...