2010-04-25

SURPRISEPARTYYYY!!!!

Det har varit mkt hysch pysch dom senaste dagarna för att försöka hålla Fredrik ovetande av gårdagens surpriseparty vilket vi som tur var lyckades ro i hamn :) Härligt jobbat killar och tjejer!!! Det är ju nämligen så att vår superhärliga Fredrik lämnat oss på övervåningen på DD för att joina gänget med dom röda tröjorna en trappa ner inne på Intersport istället. Buuuhuuuuu!!!

Planen blev därför att fira av honom med en dunder och brak fest som han sent skulle glömma trots stora mängder alkohol i blodet hehe. Så med partyhattar, tårta, festmat och ett glatt gäng forna arbetskamrater uppdukade hemma hos mig anlände en förvånad Fredrik som huvudgäst tillsammans med mullvaden Franco. Därefter blev det trevligheter hela kvällen lång ändå tills dansgolvet inne på Rex var tömt och även vi blev tvungna att checka ut strax efter kl 2. Och eftersom det var Fredriks fest blev det mkt schlager och mkt dans vilket vi alla andra var mer än gärna villiga att ställa upp på. Tyvärr så var jag typ sämst på att hinna med att ta kort under kvällen så både ni och jag får invänta tills JP och co släpper gobitarna från deras kameror.
Sen måste jag tacka alla underbara vänner Liv, Maria, Jessie, Jannie, Franco, JP och Amanda som förgyllde tillvaron av deras alltid lika härliga närvaro. Ni är underbara och bäst!!! Och jag menar hade det inte varit för Freddan som valde att anställa mig på DD hade jag ju annars aldrig träffat dessa guldklimpar. Så jag måste helt enkelt hålla med tårtan på bilden och säga tack Fredrik för att du trodde på mig och att du skapade möjligheten att träffa hela gänget samt för att du är den härliga personen du är :)


Partyblåsan på och redo att dansa loss hela kvällen lång

Både fin och sjukt god tårta med ett mkt bra budskap placerat i mitten :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg att du jobbar på dressed and denim, tänkte bara fråga hur ni gör med klädseln. Får ni bara använda de kläder ni säljer i butiken eller är det okej att använda kläder från andra butikskedjor också??

Natalie sa...

Men hej kära läsare :)
Ja alltså självklart vill företaget att man bär deras kläder så mkt som möjligt men vi har inga direkta regler utan får ta på oss det som passar. Sen är det ju en annan femma att man oftast shoppar kläder från butiken som man spenderar i 8 tim om dagen och självklart pga att vi har sjukt mkt snygga plagg som rullar in hela tiden :) Så även om vi inte "måste" ha butikens plagg blir det lätt så iaf :) Bara att titta förbi och säga hej samt shoppa lite vårnytt. Kramar / Natalie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...