2009-09-30

My B-day!

I går blev jag ett år äldre och betydligt mkt klokare på köpet ;) Hade en toppendag som innehöll bra presenter och mumsig tårta, samt massor utav gratulationer från alla håll och kanter, vilket uppskattades :) Även om det var 27 jag fyllde, så blir jag lika sprallig och förväntansfull som en 7 åring då det vankas födelsedagar :)

Efter en rätt lugn dag på jobbet kom maffian med sin tiguan och hämtade upp mig för att sedan hälsa på hemma på Järnvägsallen där Daniel hade styrt upp med suprise dvs jordgubbstårta och BLOMMOR!! Jag är typ tjuren Ferdinand då det gäller blommor och önskar mig detta jämt och ständigt trots att jag inte kan ta hand om dom, utan får dom att dö på några dagar. Blev därför så himla himla glad då jag kom hem och såg 3 st stora blompaket på köksbordet med en överglad Daniel brevid sig ;) Jag som klagat lite smått på Daniel att han är lite dålig på det här med blomköp till sin kära flickvän hade nu dagen till ära slagit till på stort och köpt både rosor och 2 par krukväxter :) Pusss på dig älskling vad söt du är!! Blir till att verkligen göra mitt yttersta nu för att hålla dom vid liv. Förutom blommor fick jag även en massa annat fint och tackar alla så himla mkt för presenterna. Puss på er oxå! Förutom att jag fyllde år hade lilla pappa och Persbrandt namnsdag. Så grattis grattis till er och tack alla er som förgyllde min födelsedag.


Födelsedagsbarn med den klassiska kungakronan
Min favo, Jordgubbstårta!!!
Jag och min nya fina fikabricka
Mina fina fina blommor som jag fick av Daniel
Biocheckar från morfar som alltid är efterlängtad favorit i repris :)
Just ja, fick ju även en massa trisslotter utav farmor och farfar som jag ännu inte hunnit skrapa. Så vem vet jag kanske är miljonär utan att jag vet om det än :) Blir till att kolla ifall det "plötsligt händer" för mig. Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...