2009-09-18

Igenkänd på schtaaan!!

Måste bara berätta en sjukt rolig grej som hände i torsdags! Var nämligen så att det var en tjej som ringde in till oss på jobbet där Karro svarade och en tjej satt på andra sidan luren med en liten fråga. Det hon undrade om var ifall det fanns en tjej som hon trodde hette Natalie och som jobbade på DandD som under gårdagen ( onsdag ) såg ute på All Stars där hon hade på sig en jättesnygg mössa som hon hoppades på att vi sålde, för hon ville oxå ha en :)

Så klart stämde alltihopa då jag under onsdagen var ute på All Stars och såg Barca- Inter matchen där jag under den sista kvarten just innan drog tog på mig min kära mössa. Tyvärr så var mössan från Åhlens och finns nog inte kvar att fynda då den inhandlades förra året. Men man tackar och bockar så hemskt mycket för smickret och hoppas tjejen som gillade min stil tillslut hittar sig en snygg mössa hon med ;)



När jag var på All Stars i onsdags precis efter jag smällt i mig en grymt god Cheese och Bacon burgare såg jag att dom även erbjöd Amercian Pancakes. Doh!!! Hade jag vetat detta innan eller läst menyn lite tydligare hade jag istället beställt in ett lass med pancakes, mmmm!!! Är ju så sjukt sjukt gott och har länge klagat på att ingen här i stan lagar sånna så nu blir det att boka in ytterligare en kväll då det blir pannkaka hela dan ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...