2009-09-24

Skam den som ger sig!

Har länge gått och nynnat på denna låt som jag sen liten förälskade mig i. Tyvärr har jag inte kunnat komma ihåg vad den heter, vilket irriterat mig otroligt. Idag då min kära mamma var här och hälsade på en snabbis nynnade jag den för henne och antog att hon på 3 korta skulle leverera med en titel, but no no!! Så det blev att ge sig ut på kära spotify där jag tillslut hittade igen den :) Mmmm...den är så mysig, nästan som en liten godnattsång :) Efter att jag äntligen fått lugn i låtsjälen googlade jag runt lite på Dolly och fick en chock vilken pudding hon faktiskt var. Själv har man ju mest tragiska minnen i huvudet med ett överopererat andsikte och megaballonger till bröst. Men annat var det tydligen innan då hon satan i gatan var hur vacker som helst :) Jag säger bara pax för att ha hennes hår!!! Sneelllla sneeelllla ge mig!!!

You Are! Daniel ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...