2009-09-18

Enjoy the silence!

Jösses, jösses nu händer det grejjer :) Satt i veckan o lyssnade på ett utav mina favo FAVO band dvs Depeche Mode och kom och tänka på hur tragiskt det var att jag missade deras Sverigespelning i somras :( Fick därför för mig att googla runt lite och förhoppningsvis få ett svar på OM och när detta underbara band hade planer på att återvända till svea rike. Ja vad ska man säga svar fick jag....

Biljetter till Depeche Mode släpptes den 24/8 till varsin spelning i Malmö, Göteborg och Stockholm!

Gahhhhh!!! Hur kan JAG ha missat detta???? Fattar det inte??? Så klart var alla biljetter slutsålda så det blev att jag med ilfart surfade in på Blocket där jag tillslut hittade en nisse som hade 2 st biljetter kvar att erbjuda med kanonplats i Globen den 31/1 :) Fyyyyyyy FAAN vad grymt det kommer bli, längtar, längtar tills det bär iväg då jag ÄNTLIGEN ska få se mitt kära Depeche live. Yesss!!! Och går allt som planerat blir Depeche konserten startskottet att senare ta flyget från kalla Stockholm till varma Thailand i 3 underbara veckor dagen efter, YEAHHH!!! Så vi synes Globen och Phuket då det vankas återvändo på HÖG nivå

I mig bor det definitivt en 80-tals syntare ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...