2009-09-06

Lite söndagshumor, Ja tack!

Kom nyss hem från 4 timmars söndagsjobb och en pizza med Frank the Tank som satt som en smäck :) Även denna helg blev väldigt lugn då min kära kropp och hals strejkar och vill inte alls hålla sig frisk :( Har haft så himla otur med sjukdomar den senaste tiden att nu MÅSTE det helt enkelt vara nog för min del. Känns som om jag har gjort bort sånt för ett helt decennium, bläää! Nää nu är det frisk som en nötkärna som gäller här framöver och Thats it pomme fritt!!!

Gårdagens aktiviteter var mkt lugna då jag och Daniel lagade lasagne med 1 kg vitlök i och sen bjöd hem Tony och hans ryska girlfriend Maria på middag och fotboll. Middagen var god, sällskapet var mkt bra och fotbollen..... ja vad ska man säga.......det var på håret :) Helt galet vilken flax vi hade och hurra hurra ännu lever VM-hoppet :) Blir till att se kommande match med min andre hälft Rebban så vi kan prata av oss lite då det var alldels för länge sen sist :) Blir garanterat kanon för andre och Daniel oxå som får en seriöst insatt fotbollskunnig person att diskutera med. Brukar annars inte vara så lätt för dom att hänga med alla filmcitat och sävarskämt som dras stup i kvarten haha :) Men det är ju faktiskt sant att drar man av ett citat från någon film som senare den andra personen kopplar och svarar med den rätta frasen uppstår magi på hög nivå Ta tex detta som exempel om jag säger: Why do we fall Bruce?? Då ska du svara men den rätta motfrasen vilket visar att du hänger med och att du är en skön person med bra humor vilket I like :)

Så till alla er som skulle ha svarat rätt härligt jobbat och definitivt massor av pluspoäng i mina ögon, men tyvärr sävarskämten är en annan fema att impa med och något man bara kan briljera med då det är medfött ;)


1 kommentar:

Nelle sa...

hahaha men så jävla roligt!! va hur länge sen som helst jag såg de där klippet! varan-tv är ju bäst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...