2009-09-21

Manic monday...

Idag var det en lååång dag på jobbet då vi började kl 8 och slutade kl 19! Weeiiihooo! Blev att jag efter jobbet bara hann hem och ge en puss till Daniel för att sen packa gymväskan och dra och träna. Käkade nyss en mkt sen middag och känner mig rätt slut så det lär ju inte bli mer galej än tv-soffan 2 night.

Annat var det i helgen då jag var på toppform med energi till hundra. Började lördagen med att dra av en runda på stan för att kolla av lite olika resebolag för att sen styla syrrans kompis Elle som skulle på sittning med hennes nya klass. Därefter blev det ett litet städröj och egen styling då det sen bar iväg på hockey :) Jag verkligen älskar att se på hockey och det är en viss stämning att se Löven. Hade dom bara haft kvar mjukglass i kiosken så som förr i tiden är det fasiken bättre än bio :) En annan sak som är roligt med hockey är att man alltid stötter på en massa gammalt sävarfolk vilket alltid är roligt. Denna vända var det grabbarna grus som fanns på plats dvs Emil, Magnus, Steve, Simon, Persson och en massa andra nissar som man ser allt för sällan. Förutom dessa var även min kära storebror Pierre, Daniel och lilla pappsen med :) Efter hockeyn mötte jag uppe Rebban och co hemma hos Jacob och Jessika där vi hade en snabb men mysig förfest för att senare bege sig mot scarre. Fast pga beslutångesten som jag hade vek jag av på halva vägen och gjorde ett litet besök hemma hos Karro där brudarna var på G :) En shots senare vände vi våra klackar mot stan där jag tillslut möte upp ligan på Scarre. Blev en himla trevlig kväll som tillslut avslutades med en gammal klassiker dvs en kebabtallrik på Helan o Halvan ;) Ohh yesss!!


Kan det bli mer Sävar än så här ;) Slew och Steves gamla 240 parkerade på Granstigen 15 :)

2 kommentarer:

Emil sa...

Brilliant bild Nasse! Fan vad roligt att träffa dig på hockeyn. Vi får ses snart igen.
Kram. EMIL.

Natalie sa...

Ja den bilden är underbar...fast männsikorna på bilden är fan underbarare ;) Ja det var himla kul att ses sist, är ju alldels för sällan och långt mellan gångerna. Blir till att tagga inför mammas 50 års partyy då det blir en favorit i repris och bugga loss som sist. Kram kram o hälsa brorsan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...