2009-09-13

I got my eye on you!!!

Då var det söndag igen, jösses vad dagarna rullar på i 190!! Har även denna helg tagit det lilla lugna och bara stannat hemma, vilket nu börjar kännas i dansbenen som tycker dom fått alldeles för mkt vila och vill ut och dra av några moves ute på dansgolvet soon!! Blir till att hålla ut i 5 dagar till men sen får det vara nog då det vankas helg, ledighet och hockeymatch löven-sundsvall, de ni ;) All in säger jag bara, ALL IN!!! Så jag LÄNGTAR LÄNGTAR tills fredag och hoppas denna vecka går lika fort som innan :) Annars så hade jag en trevlig lördag med lite försenat födelsedagsfika för Daniel som fick sig en radiostyrd helikopter av ligan Johan, Malin, Liam, Tony och Maria :) Blev lite smått avis måste jag säga och kommer garanterat tjuvköra den hehe ;) Då det var en lugn helg valde vi självklart TV-soffan som förstahandsval där vi betade av The Wrestler som faktiskt var riktigt bra, helt klart värd att se om ni missat den. Annars blev det mest jobb och fick under lördagen agera personal shopper som jag njöt lite extra utav och gärna gör om anytime! Fick även ÄNTLIGEN se en levande igelkott som kom springandes förbi ute på gården och såg allmänt rädd och vilsen ut. Har inte sett en igelkott på länge förutom överkörda :( Så gissa om jag blev glad och sprang direkt fram och ville ta med den hem, vilket jag inte fick som vanligt. Försökte därför övertala den att gå hem till skogen där den hör hemma, men det ville den inte heller utan kröp in under en bil och sen upp i en buske och försvann. Så jag hoppas verkligen att min kottkompis klarade helgen i storstan och hittar sig en mysig lövhög snart som han kan sova vinter i :)
Nää nu blir det till att snart bänka sig framför tv:n igen då det blir till att se Här är ditt liv med underbara Mikael "Gunvald" Persbrandt som förövrigt är sjukt lik en annan person i know :)


Jag i mina geek glajjer som jag funderar på använda till kommande maskeradparty den 7 nov då mamma fyller 50. Hmm... tåls att tänka på men har lite andra alt att kolla av först som oxå skulle kunna funka :)


Daniels önsketårta som jag snäll som jag är såg till att baka :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...