2009-09-15

One step closer....

Idag är jag ledig och drog av en klassisk runda på stan där jag betade av lite butiker för att kolla in vilka nyheter som dykt upp. Passade även på att hälsa på mina heta exkollegorCarlings dvs Jessi och Sofie :) Alltid lika trevligt att få småpratas lite och självklart se vad som packats upp ur kartongerna. Blev att jag drygade ut deras dagskassa lite oxå då jag shoppade en jättesnygg t-shirt + ett par skinnhandskar som snart kommer komma till bra användning då kylan dyker upp :)


Efter min lilla stadstripp var det körlektion med Leifan som gällde där jag fick öva fickparkering som gick kanon. Fick även ett glatt besked att jag nu bokats in på halkbana den 28 september, de ni :) Iiiiii.... längtar som bara den tills det blir att ratta runt koner på ishalka :) Känns verkligen att det börjar brännas nu och soon very soon har jag nog det där kortet i min hand.....fy faan vad jag längtar :) Nu funderar jag på att gå ut på en härlig promis i finvädret. Är helt sjukt vilken värme det har varit idag och är så glad att vi har fått en sån fin höst som jag tänker se till att utnyttja på bästa sätt. Blir nog till att ta en tripp till min favopark och bara njuta av livet :)

Just ja...en sjukt tragisk sak som hänt idag är att allas "Johnny" från Dirty Dancing gick bort inatt :( Patrick Swayze blev bara 57 år gammal vilket är en alldeles för ung ålder att behöva dö i. Jävla Cancer som drabbar var och varannan nu för tiden!!! Själv blev man som alla andra tjejer helt förtrollad utav snyggingen Patrick första gången man såg han dansa loss med sin Baby. Kom ihåg att jag spelade in filmen på våran gamla vhs och sen nötte den om och om igen tills bandet blev alldeles för slitet att titta på haha. Kommer även ihåg att han sen dök upp i en helt annan klassiker dvs hockeyfilmen Youngblood där han spelade lagkaptenen Derek Sutton. Det är även han som åker på en ful tackling där han tappar hjälmen och sen ramlar riktigt obehagligt i slow motio ner i isen och hamnar i koma. Den filmen är oxå riktigt bra men tyvärr snor hetingen Rob Lowe allas blickar när han åker omkring och svettas ute på isen ;)

Så R.I.P Patrick, 1952-2009

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...