2011-06-23

Vecka 35

Hahaha... ja nu går det inte att ta miste att man har en riktigt bulle i ugnen. Ser ut som grodan boll typ :) Enligt dom flesta har jag en riktigt pojkmage dvs att den är rund som en boll och inte syns bakifrån. Sen vet jag inte riktigt om jag kan säga ifall jag bär magen högt eller lågt?? Men sakta men säkert ska magen lägga sig lägre och bebisen som redan ligger åt rätt håll dvs med huvudet neråt ska också fixera sig. Enligt barnmorskan ligger kulan efter kurvan och jag har gått upp 11 kg totalt. Har känt lite på sistone att man samlat på sig lite vätska och att det börjar bli trångt därinne då sparkar och rullningar känns rätt intensivt just nu.


2 kommentarer:

Rebecca Jansson sa...

Exakt likadan mage som jag hade, det blir en tjej ska du se! :)

Natalie sa...

Ja det är fasiken sant du hade ju oxå en kulmage/pojkmage och ändå var det söta lilla Leia som kom ut :) Knas om det är en liten tjej därinne :) Man är så sjukt nyfiken nu att man håller på att dö.

Hoppas allt är fint med dig och familjen vi måste måste ses snart vännen. KRAAAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...