2011-06-16

Middag med Kii

Igår hade vi mysig middag med jobbet på Le Garage. Super gott och supertrevligt var det verkligen och det bjöds på 3 rätters och en massa massa prat tills vi var sist kvar på stället. Frida och deras nyfödda lilla tjej Stella var också med vilket var otroligt kul. Stella var verkligen hur liten och söt som helst och bara låg där i famnen och lyssnade på alla ljud runtomkring. Själva förlossningen hade gått jättebra och superwomen Frida klarade sig helt utan någon typ av bedövning. Gaaalet i mina ögon och man storknar av förundelse. Jag passade även på att ge Frida med familj en liten present som jag tyckte skulle passa. Självklart kunde jag inte hålla mig utan det blev en likadan till oss som kommer sättas upp på dörren så fort vi anländer hem från BB :)

Idag har jag annars jobbat och precis insett att det bara är 5 dagar kvar på Kii innan det är dags att gå på mammaledighet/semester då vi drar till sommarstugan i Sollefteå som vanligt inför midsommar. Jag var även på MVC idag där jag fick glädjande besked att mitt järnvärde hade gått upp lite. Yesss!!! Sen var det vanliga med mätning av mage, vikt och kissprov, blodprov, blodtryck, hjärtljud och allmän info om förlossningen som börjar närma sig bakom hörnet. Sjuuuukt!!!

Idag var värmen tillbaka i stan igen och jag drog på mig denna söta klänning som vi precis fått in från Twist and Tango. Jag kände mig faktiskt riktigt riktigt fin i denna blåsa trots kulmagen som står rakt ut :)

2 kommentarer:

Rollo sa...

Du är ju fin! =)

Natalie sa...

Men tack fina du sånt värmer alltid :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...