2011-06-08

Lite bilder från helgen

Det blev en mycket lugn helg då jag i fredags var hos barnmorskan och som jag trodde med tanke på hur jag mått dom senaste dagarna hade dåliga värden igen :( Det blev dock en snabbvisit ner till Sundsvall för att hälsa på och vädret var grymt även om man inte direkt hann med att njuta utav den gassande solen. Känner mig just nu som världens blekaste,men idag är jag ledig och solen skiner så det blir till att åtminstone härda ut någon timme i hettan för att få lite färg i fejjan.





En mysig middag med CH och Johanna hanns med ute i deras mysiga hus där trädgården blomstrade för fullt. Knasigt värre togs det inget kort på varken mig eller Johanna som båda nu har varsin redig garvidkula att skylta med :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...