2011-06-13

Jahaapp då var man höggravid!

Idag är nog den första dagen på riktigt som jag känner mig otroligt less på denna graviditet och vill verkligen att bebisen ska komma ut. Känner mig stor som ett hus, får knappt sova på nätterna, har ont i svanken, brösten känns som två stycken meloner som även läcker lite smått, det stramar i högra ljumsken, mår illa av allt jag äter, kan inte hitta en skön sitt eller sovställning, kissar typ 100 ggr/ dag, har ont i magen då järntabletterna gör mig hård i magen och har en ständig trötthet som får mig att vilja sova hela hela tiden, vilket inte går för så fort jag lägger mig ner så vaknar bebisen och börjar antingen sparka eller hicka non-stop. Suck!! Att sen tänka att det faktiskt är 6 veckor kvar ger mig lite smått panik måste jag erkänna. Förhoppningsvis har jag bara en dålig dag då allt vill komma på en gång och hur mkt jag än klagar så är jag så oerhört glad över det lilla liv jag har inne i magen. Blir till att bita ihop bara... thats it!! I hopp om att känna mig lite fräschare slängde jag i en hårblekning som blev så här


Rätt nöjd med resultatet men visa slingor är i princip blåa som iofs med tiden försvinner och blir vita. Lite sol på detta så ska nog frillan inta sin önskade blonda nyans som jag bestämt mig för att få till.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Du är så fin. Man får känna så där och det är ju bra det. Här i Sundsvall har det regnat hela dagen och det förhöjer ju inte humöret direkt=) Kramkram

Anonym sa...

Hej,
så kul att läsa din blogg=)
Vilken hårfärg har du använt?

Kram Lina (Powerhouse)

Natalie sa...

Till Johanna!
Men tack fina du :) Tråkigt med regn, vilket vi också varit drabbade utav denna vecka :( Som tur var får man inte samma ångest över att vara inomhus och småfixa då man vill hinna med att storröja i lgh innan bebisen kommer. Får dock hoppas att solen tittar fram inom kort igen. Hoppas du mår bra också vännen för nu börjar det dra ihop sig alltså ;)
Stor stor kram och ha en toppen dag!!

Natalie sa...

Till Lina!
Men åhh vad kul att höra ifrån dig och kul att du följer min blogg :) Hur e läget med dig bor du kvar i Kramfors lr hur ser livet ut för dig???

Gällande hårfärgen har jag kört på Poly Color Pärlblond. Tycker den är riktigt bra om man använder den på redan hyfsat ljust hår. Men som sagt det är lätt att håret blir lite blågrön längst ut på topparna till en början, men som sagt det försvinner fort. Lycka till med färgandet om du funderar på att pröva blekningen. Stor kram och kul att höra ifrån dig

Anonym sa...

Hej,
Japp jag bor kvar i stan..men vill till S-svall eftersom att killen jobbar där.
Har precis vart till frissan, men kanske prövar jag den där färgen nästa gång..=)

Kram
Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...