2011-06-15

Nya tider vankas!

Det är konstigt att tänka att efter 5 år tillsammans ska vi inom bara några veckor bli en till i familjen. Man kommer garanterat så som dom flesta andra blicka tillbaka och tänka vad gjorde vi då när vi bara var två stycken och inte hade ett barn att ta hand om?? Och även om man nu börjar längta som en tok efter våran mini så blir det till att försöka mysa i massor den sista tiden med bara jag och Daniel i focus. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad att jag hittat mig en sån snäll och fin kille att dela mitt liv med.


Knyckte denna fina bild på oss två från JP:s facebook vilket jag hoppas var ok. Detta är ifrån förra årets brännbollsyra då vi gjorde ett snabbt besök i partylyan på Haga :) JP som lämnar stan nu i Juli för att börja jobba på HM Home i Stockholm är en sprallig liten pingla som kommer lämna ett stort tomrum här hemma i schtaaan! Självklart vill jag önska henne stort lycka till även om jag vet att denna sköna norrlandsbrutta kommer göra succe i 08-land. Sen får man ju ännu en kompis på listan att besöka då man väl hälsar på senare till hösten :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...