2011-06-10

Plask!!!!

Men vad har hänt med Sverige??? Hur kan vi ha så sjukt bra väder och värme??? Detta är nästan decenniets kluring. Det är ju iaf fantastiskt att det är utomlandsväder fast här hemma. Tyvärr har man ingen svalkande pool att slänga sig i vilket jag gått och längtat efter dom senaste dagarna. Jag har även försökt att förtrolla mig själv från rund vit bomullspad till någon nyans brunare a la köttbulle dom senaste dagarna men som sagt sommarhetta och att vara höggravid är väl kanske inte den bästa av kombos. Ajaaa... vad gör man inte för att få känna sig lite sommarfin. Sakta men säkert ska ni allt få se att brännan ska titta fram. Nedan bjussar jag på några svalkande badbilder från Risön i Sollefteå




Fyyyy faaan vad det ska badas i sommar så fort jag landar i sommarstugan blir det till att hoppa i pluret. Baske mig!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...