2011-06-21

Sista dagen

Shit sååå sjukt!! I morgon jobbar jag min sista arbetsdag innan det är dags att ta semester och börja min mammaledighet. Kan inte fatta att det går så snabbt... nu är det bara 5 veckor kvar tills det är dags att bli mamma på riktigt. Ja hej och hååå hur ska det hela gå?? För hur man än vrider och vänder i tankarna om hur det kommer kännas att ha en unge att ta hand har man som sagt ingen aning alls om hur det egentligen kommer att bli. Min teori är därför att inte tänka så mycket utan bara köra på. Det går som det går och förhoppningsvis så blir ungen inte kriminell i sitt vuxna liv haha.

Här är en bild från 10 års jubileet på Kii i höstas. Då var jag en riktigt färsking och kände knappt någon utav mina arbetskollegor. Men med söta snälla och hjälpsamma personer vid min sida gick det bara någon vecka innan man var en i gänget :)

Självklart blir det till att svänga förbi med vagnen och bebben lite titt som tätt för att se hur mina kära kollegor har det och tafsa på allt nytt som trillar in. För snart mycket snart ( förhoppningsvis ) kan man ju återvända till sin normala garderob med höga jeans och jackor som går att stänga ;)

2 kommentarer:

Ida sa...

Ja shit va fort det går! O du,man vet aldrig när bebis kommer,kanske om 1 vecka?!
Förstår att du är nervös inför den nya tiden men jag är säker på att det kommer att gå utmärkt! :) Gud vad mina tankar snurrade runt,man har ju ingen aning om nåt,men allt kommer så naturligt ska du se :)
Det är många som får bebis nu men ingen av dom vi känner bor ju här uppe,så det känns så roligt att det är eran tur snart!
Va roligt det blir imorrn!
Hoppas du får en superhärlig "sista" dag idag!
Kramar

Natalie sa...

Tusen tack för skjutsen och sällskapet under dagens husvisning. Nu får ni köra försiktigt ikväll och ha en fantastiskt mysig midsommar och semester tillsammans. Stor stor kram så ses vi lite längre fram antingen med bullmage eller bebis på utsidan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...