2011-06-19

Tillökning i familjen

I går fick jag och Daniel en superfin present utav mamma och pappa som under lördagen hade varit ute på loppisturné. Dom hade lyckats få tag på en Mari Simmulson uggla i den mindre varianten ( för den stora fick jag ju utav farmor och farfar i present i höstas ) Så nu har ligan uppe på skåpet också en minis att ta hand om :) Nedan ser ni gänget med Laban, Lång Lars, Toka och Lill Lars Jr. Ahhh... vilken underbar ugglefamilj vi är stolta ägare utav nu



Hoooo hoooo ......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjockis, visste inte att ni/du var inne på ugglor... den näst längst ut till höger har ju vi 3 st av hemma (i olika storlekar), våra är dock bruna.

Kram CH

Natalie sa...

Men tjena hurtbulle :) Nää Daniel är nog inte med så mycket på det intresset haha. Men åhh så ni har såna ugglor oxå dom måste jag få se nästa gång vi hälsar på. Min favo är uggla 3 vid namn Toka som jag ropade in på auktion förra sommaren för 60 spänn. Men får Daniel bestämma så blir det inga fler ugglor nu då han tycker att vi redan har alldeles för många haha.

Hoppas allt är fint med er båda för nu är det nedräkning som gäller tills det är dags. Iiiiii så galet spännande.

Stor kram o hälsa J

M.Otto sa...

Åh vilka fina! Är helt förälskad i den vita! :)

Btw, visade mamma runt på din blogg lite. Hon tyckte att bilden som du har i din header var så otroligt vacker, lilla go' magen på bruden. Skulle hälsa det :)

Saknar dig tjejen! Hoppas allt är bra med er. Undrar som flundran om jag hinner se dig enbart med mage nu eller om knodden hinner titta fram? När var det beräknat nu igen?

KRAM!

Natalie sa...

Till Partypinglan!!

Hej tjejen hoppas allt är fint med dig för här är allt bara bra även om tiden går sakta sakta just nu. Hmm... ja det kan bli knepigt att hinna ses kanske. Åker till sommarstugan för 3v semester med familjen på tors och sen kommer jag hem till umeå igen runt 15/7 då det är bara 2 v kvar tills bebisen ska komma ut. Planerat datum är 29/7 så jag hoppas att den där inne inte drar ut på tiden.

Själv då hur kommer din sommar se ut?? För hinner vi inte ses innan midsommar får vi ta det efter :) Btw härligt att du börjat blogga igen ;) STOOOOR KRAAAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...