2009-08-29

Here comes the fall...

Kan väl säga som så att det varit fullt ös medvetslös i princip hela veckan med många händelser. Har bla fortsatt beta av vägen mot körkortet med både körlektioner och drogdag som gick hur bra som helst :) Börjar nästan bli lite smått orolig att allt går så himla bra...jag menar så här smärtfritt och enkelt ska det väl inte vara??? Är ju tom trevligt då min kära körskolelärare Leif är kungen himself att umgås med, men längtar som FAN då det hela är över och man kan slita bort den där fula övningskörningsskylten. Förutom detta så fyllde min kära Daniel år nu i veckan och blev ett år äldre dvs 28 år. Hade lite småproblem att hitta bra paket till älsklingen, men till sist så blev det nog bra och Daniel blev himla glad över sina presenter, vilket var det viktigaste :) Blev parfym Escada moonsparkle, snygg blå skjorta, 2 st böcker med självbiografier från Motley crue och Jenna Jamesson samt ett par valfria jeans som han får välja ut själv då det dyker upp några som passar i smaken. Blir till att baka lite cake och bjuda in lite homies på söndag så även dom får en chans att gratta gamlingen.


Paketöppning med kungakrona är ett måste då det är ens födelsedag i svensson/persson familjen :)

Nu i veckan har har vi även betat av några Wallanderfilmer. Att krypa upp i soffan och slänga på en bra film är även det ett tecken på att hösten närmar sig med snabba steg vilket är på både deppigt men oxå himla mysigt. Själv älskar jag hösten knäppgök som jag är :) Vet inte om det är alla löv eller att det är en årstid där det alltid hänt mycket i mitt liv. Tänker alltid på Londontiden eftersom det var då jag åkte iväg och lämnade sverige bakom mig för ett tag. Ibland då jag är ute och går blir jag påmind genom vissa lukter eller får en viss känsla i kroppen som bubblar till inom mig och jag kan minnas mig själv leva Au-pair liv och galna utekvällar på Londons gator :) Är verkligen tacksam att jag alltid varit orädd för det oprövade vilket förgyllt mitt liv med många oförglömliga händelser :) Hmm...tåls att tänka på vad min nästa erövring ska bli, men känner ni mig rätt så blir det inga problem att fånga något i mitt sikte.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...