2009-08-10

Nu ska vi se....

Hade ju tjejfest/jobbfest i lördags som blev en kanonlyckad tillställning som bjöd på många skratt :) Kvällen inledes med lite balkongmingel tills vi helt enkelt inte fick plats utan fick pallra oss in och fortsätta trevligheterna. Totalt var vi 8 st festfina pinglor och 3 st riktigt belåtna killar pga deras tjusiga sällskap ;) Tyvärr kom Maria, Jessi och hennes syrra lite senare då deras cykel i princip hade rasat ihop på vägen haha. Som tur var så tog dom sig hela vägen fram och kunde joina sällskapet som redan hunnit bli varm i kläderna. Det blev en hel del skålande och Carro "partykvinnan nr1" bjöd på go champagne vilket var farligt gott och som försvann lika fort som det hälldes upp i glaset hehe . Kvällen till ära hade vi även en gammal DD-donna på besök vid namn Andrea :) Hon är alltid så sprallig och söt så det var himla kul att man fick möjligheten att hinna umgås och framför allt festa loss lite tillsammans med varandra. På sluttampen precis innan vi skulle börja bege oss ut tittade även Johnny och Ida förbi vilket var himla kul. Dom hade ju varken jag eller Daniel hunnit med att träffa på länge då dom haft semester och nu var tillbaka i stan igen.

Hur som haver bestämde vi oss tillslut för att rulla ner mot stan och började med ett litet besök inne på All Stars. Har ju inte varit där sen dom gjorde om det från Olearys och jag kan ärligt säga att stället såg mäkta fräscht ut. Tycker verkligen om deras lokaler vilket garanterat beror på att man i princip bodde där förut och har varit med om så mkt galet där :) Så även om det heter All stars nu så kommer dom där gröna väggarna aldrig riktigt suddas bort i min hjärna. Inne på All stars var det iaf dansgolvet som gällde non-stop och jag, Andrea, Daniel, Therese och Carro drog av moves som aldrig förr. Försökte tom få igång en söt liten thailänds tjejtrio att släppa loss, vilket stackars Daniel fick som uppgift att lösa haha. Men efter någon timme i lokalen bestämdes det att vi skulle dra på Rex vilket jag just nu inte kan minnas varför egentligen?? Hur som helst rullade partytåget vidare mot Rex där vi spenderade resten av kvällen tills fyllehugern satte in och jag och Daniel vek av för att sätta i oss lite fett i hopp om att rädda morgondagen från bakfylla. Så efter ett lite käk på Helan och Halvan vandrade jag och Daniel hem i lugnan ro medan vi hela tiden pratade om hur sjukt trevligt hela kvällen hade varit :)

Så tack o bock till alla er som var med och förgyllde kvällen, och buuhuu till alla er som tyvärr inte kunde medverka. Men som tur är så går det alltid fler tåg :)

Alltså spana in kvällens tjejmaffia :)
Daniel och Christer ute på Balkis i kvällsvärmen
Jag och en semesterfräsch Ida

3 Hot chicks dvs Maria, Jessi & Jannie

2 Representanter från det manliga könet dvs Daniel och Johnny som hade full focus på tv-spelet som vanligt haha
Jag och Mr. Colgate 2009

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...