2009-08-23

Jag känner en båt!

Nu sitter jag här framför min kära dumburk och känner mig trött i både knopp och kropp sen gårdagens ståhej :) Var ju nämligen så att årets första kräftskiva gick av stapeln med gänget från jobbet som blev en mäkta trevlig kväll. Partyhattar, haklappar, sånghäften, västerbottensost paj, vitlöksbröd, mumsiga rörer och massvis av kräftor i olika varianter stod på kvällens meny. Kvällen till ära var det Jag, Karro "Toastmastern" Fredrik, Maria, Nina, Erika, Amanda och Franco som skålade loss under kvällens gång. Det är ju ett underbart gäng att umgås med, så att kvällen skulle bli lyckad var det ingen tvivel på :)

Mätta, belåtna och lite smått glada i hatten började kvällens dansmaraton, och som ni kanske vet är vi på DD grymma att sälja men tro det lr ej så är vi snäppet grymmare på att dansa loss ;) Det blev mkt hoppande, skuttande, snurrande och tom lite bugg haha. Jag och Amanda lyckades locka fram några högstadiemoves som man lärde sig i gympan och drog av några buggklassiker som satt som en smäck ute på vardagsrumsgolvet :) Kvällen bjöd även på lite fågeldans och hoppa runt hur som helst moves till klassikern Båten Anna! Ja, vad ska man säga ribban låg på en hög nivå där inte vem som helst att platsat ;) Det ända som saknades egentligen var att Franco och Fredrik drog av en ballongdans, men det får vi styra upp till nästa gång :) Lite senare efter en titt på klockan insåg vi att hjälp vad mycket den var! drog vi ner mot Rex där kalaset fortsatte fram till stägning då jag och Karro drog av nån extra timmes nattsudd ute i sensommarnatten.

Det är sjukt egentligen hur fort tiden kan gå då man har trevligt och gårdagen var verkligen en sådan kväll som man önskar att den aldrig tog slut :) Så tack alla underbara kräftfestare som förgyllde kvällen och fortsätt att vara dom underbara personer som ni är. Sen måste jag ge ett extra tack till Karro som hjälpte till med både förberedelser och uppstyrning kring galejet. You go girl!! :)

Nää nu ska jag spöa killen min i minigolf, see yaa!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...