2009-08-11

Tagit mig i kragen

Ett litet steg för mänskligheten, men ett STORT steg för Natalie!
Jajjebox idag har man varit grymt duktig på många sätt och vis och känner mig mäkta stolt :) Började dagen med att stiga upp kl 9 för att pinna iväg till körskolan, och ja jag vet ni läste rätt KÖRSKOLAN! Det är ju faktiskt så att kass som man är har jag inte tagit körkort än. Jag vet skratta på, det förtjänar jag faktiskt. Men nu har jag iaf tagit det tunga steget och bokade upp mig på ett dubbelpass körning för att äntligen se till att få det hela överstökat. Körde med en snubbe som hette Leif som både syrran och brorsan kört med tidigare som var hur skön som helst :) Lektionen gick kanon och som det lät på han ville han boka in mig på halkbanan redan efter nästa gång. Weiiii går det så här fort så har jag ju snart kortet i handen och slipper släpa med mig passet varje gång man går ut plus att även jag kan vara ute på vägarna och ratta :) Åhhh längtar längtar tills det hela är över och jag sitter där i bilen och popar musik för fulla muggar med världens största smile i fejjan :)

En annan förbluffade händelse som gick av stapeln idag var att jag drog iväg och provtränade på Formtoppen här i stan. Dom hade verkligen fräscha lokaler och ligger ett stenkast från där vi bor dvs vägg i vägg med Pipes. Så nu kommer man inte kunna ha några dåliga ursäkter längre för att inte orka ta sig till gymmet. Ska bli så skönt att komma igång och träna igen och det hela är egentligen min älskade Daniels förtjänst som gett mig 1 års gymkort i tidig födelsedagspresent, vilket är sjukt snällt utav honom :) Blir till att göra min karl stolt och träna stenhårt här framöver helt enkelt. Så 1000 tack älskling, du är helt underbar!!!!

Min älskade Daniel som även han fyller år snart :) Kyss kyss på dig hunken min ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...