2009-08-02

SÄVAR

Kom nyss hem efter mumsig grillmiddag och familjestund ute i Sävar. Är alltid lika kul att åka ut och umgås med min kära kaos familj som alla har så mkt att säga i munnen på varandra att det mest liknar en massa mummel haha :) Alla var hemma utom pappsen som är ute på en jobbturne till havs och kommer inte hem förrän imorn. Är även king att åka ut och hälsa på eftersom man alltid får så himla god mat plus att man får gosa med katterna. Gamm Asse (Azrael som hon egentligen heter) fyllde tom år idag vilket jag hade noll koll på, så grattis grattis på dig din lilla svanslösing ;) 11 bast eller rättare sagt 67 kattår gammal är hon nu, vilket inte är helty fy skam för att vara kisse :)

För övrigt var det Daniel och garanterat många andras sista semesterdag idag. Detta är ju ett klassiskt syndrom som skapar stor ångest att behöva ta sig i kragen igen för att imorn måsta stiga upp tidigt och pallra sig tillbaka till jobbet. Som tur var har man själv hunnit bli varm i skjortan då jag avklarat en hel veckas jobb, och har en slapp vecka framför mig med en jobbfri helg, ahhhh!! Nää nu ska jag in och joina min bättre lf i TV-soffan som i desperation sitter och pimplar i sig en öl i hopp om att semestern ännu inte ska vara slut :)

Mami och papi och kanske VÄRLDENS godaste plankstek, ever dvs pappas specialare. Älskar dom sjuk mkt alla tre ;)

2 kommentarer:

Nelle sa...

jag tycker det är dags för lite put it in the bag bum bum! :)

Natalie sa...

Men självklart ska de bli Put it in a bag BUM BUM genast ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...