2009-08-14

GAME NIGHT!!!

Sitter inne i datarummet lr rättare sagt mitt rum ;) och inväntar att installationen av Monkey Island 1 ska bli färdig. Weiiii längtar längtar tills jag ska få börja äventyra loss i ett utav historiens bästa PC-spel. För er som aldrig spelat denna underhållande serie från Lucas Arts har verkligen missat något stort. För mig som är uppvuxen med klassiker som Larry, Simon the Sorcerer, King Quest och så denna gobit dvs Monkey Island vet att dom kommande timmarna kommer bli otroligt spännande, roliga och tankegivande :) Denna fredagkväll har lägenheten gått från vanligt boende till allmän spelhåla då jag har en massa högljudda grabbröster ifrån vardagsrummet där Daniel och co dvs Johnny, Johan och Benji går lös på vårat playstation med diverse sportspel. Är verkligen kul att se vilken inlevelse dom får då dom spelar och hur nöjd man kan bli av att göra ett ynka mål haha. Yes... nu är det inte långt kvar innan jag kopplar bort mig från verkligheten och tar på mig lite pirat attityd och bara myser loss av kommande fantasivärld. Men vänta lite...har ju glömt att tagga om och ta på mig mjukisarna!!
Såå ja...nu känns det bättre och precis så slappt som det ska vara då man har spelkväll.

Trevlig fredag på er, arrrhhhhhgg!!! ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...