2009-08-06

Lägesrapport!

Puuuhhaa..vet inte varför man känner sig så himla, matt, trött, seg, orkeslös och kraslig hela tiden för?? Är sjukt drygt och sjukt jobbigt då det aldrig verkar vilja gå över :( Blir väl till att börja knapra lite extra järntillskott samt kanske ta tag i träningen och äta bättre. Daniel har ju fixat nytt gympass på Formtoppen, vilket är ett gym som ligger ett stenkast från där vi bor. Kanske att det börjra bli dags att släpa sig iväg dit jag med, ihopp om att få tillbaka energi och livsgnista :) Skulle iaf vara grymt härligt att få tillbaka flåset vilket säkert gör sitt lilla till för att må bättre. Hmmm...ska ta mig en riktig kluring på om jag kanske ska slå på stort och införskaffa mig ett par nya joggingboots så man kan komma igång på riktigt. Jaja från något tråkigt till något roligt istället, vilket är att det vankas jobbfest på lördag :) Alltid underbart att umgås med underbara människor på fest, vilket jag ser mäkta framemot. Blir till att hålla tummarna att finvädret som lovats verkligen dyker upp och stannar så man kan bättra på både bränna och klä sig lite lätt och ledigt. Har redan börjat smida på den klassiska undran dvs. Vad ska man ha på sig? Är iafpepp redan och längtar som bara den tills det blir åka av med DD-ligan :)

En annan sjukt rolig sak är att min söta syrra åker omkring och trimmar gräsmattor och buskar ute i sävar med full skogshuggarmundering under hela augusti haha. Så vill man se något extra kan man ta sig en sväng ut till mina gamla kvarter i Sävar och leta efter 2 st trötta tjejer som ser ut som små små byggarbetare och som garanterat står och rycker ogräs ur någon stackars sandlåda medan dom klagar på hur lamt det hela är haha. Ja jösses..det är nästan så man blir sugen på att dra iväg någon dag för att se var dom stackarna håller hus :) Ska fasiken maila in detta som tips av sevärdighet till turistbyrån :)

Syrran med sina fin fina låtsas tatueringar tack o lov ;)
Jag vill oxå ha Macce!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...