2009-08-17

Int har du sett Hedlund???

Måste bara skriva av mig att jag idag fick heja på en gammal idol uppe på jobbet på DD idag :)
Stod nere på jeansavdelningen och vek på som vanligt i lugnan ro då jag plötsligt hörde en bekant röst i bakrunden. Kunde inte riktigt placera den, så jag tittade upp lite fort och såg till min stora glädje och förvåning att det var Staffan "Hedlund" Ling som kom traskandes emot mig. Så med ett fruktansvärt dåligt pokerface sken jag upp som en sol och sa Hej med världens största leende i fejjan och fick ett leende tillbaka samt ett glatt hej :) Jag kan säga att då var min dag toppad för Staffan Ling är ju king, och jag kan ärligt säga att jag saknar honom i tv rutan nu för tiden. Minns då han höll i Julkalendern som hete Liv i Luckan som totalt ägde och sopade gatan med både kommande och gammla tv-kalenderar ( Med undantag av Sunes Jul såklart). Sen kan man ju inte låta bli att älska Lingan sen han medverkade i Sällskapsresan 2, Snowroller som den sjukligt tysta Hedlund ;) Fy fasiken bara måste se den filmen snart den är ju så himla underbar :)



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...