2009-04-29

Mätt som en såndär rund sak med sylt på!

Kom nyss hem från en kväll på Olles där det taggades Fajita Pita och Fotboll, Champions Leage semi. Alltid kul att besöka dom gamla gröna lokalerna från förr :) Blev att jag i halvlek drog hem för att följa hockeyn mellan sve-usa, och jäklar i min låda vilken match det blev. Bra jobbat Sverige!! För övrigt är det Valborg imorn men jag jobbar hela dagen buuhuu :( Fast senare på kvällen är det uppstyrt med humorkväll på Idun, pepp pepp! Blir att jag jobbar hela helgen oxå och Daniel drar till Sundsvall på fredag för att hälsa på familjen där hemma, vilket var ett tag sedan. Själv hoppas jag få med mig rebban ut på lördag för att umgås lite och partaja en aning men inte för mkt, ska ju orka jobba på söndag oxå. Nää nu blir det att hoppa i säng med älsklingen. Natti natti!!

Nedan: Bjussar på lite sköna bilder på några klassiker i GTA-världen. Dvs ett överkört jogginggäng, sköna legosnubbar i vice city stil och ett polisbilskaos. Mycket nöje allesammans!



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...