2009-04-22

Jeans, utbildning och plankstek

Hej hopp :) Har nyligen vaknat upp på min lediga dag och tänkte snabbt berätta lite om min gårdag. Jobbade på för fullt fram till kl 19 då det var dags att ha utbildning med Nudie. Blev lite jeanshistoria, modellkoll och en snabb glutt på vad som komma skall inför den nya säsongen. Efter ca 2 timmars prat begav vi oss in i City för att äta goo middag på Lottas och snacka lite skit :) Blev en klassiker då alla dvs Jag, Franco, Fredrik och Erik slog till på en plankstek, mumma!! Plankstek på Lottas är för jävla gott men inget slår pappas planka som är gudomligt god. Blev en himla trevlig kväll iaf då vi pratade om allt mellan himmel och jord och lärde känna varandra ännu ett steg bättre.

För övrigt så har jag grejjat jobb åt Nelle som ska hjälpa till med Acnes utförsäljning här istan hela veckan lång ( Fasiken vilken schysst syrra man är ) Ska dit om ett tag och kolla in om man kan fynda något nice. För er som oxå är sugen så är det bara att pallra sig in till stan till Leanas gamla lokaler där utförsäljningen håller till. Ska även försöka få lite färg idag då solen skineroch balkongen lockar :) Är dags att göra något åt blekfisheten helt enkelt. Nää, dags att äta frulle. Kram!!

Lite presenter från mig till älsklingen!
Nudie T-shirt och par grymma nudiejeans+ ett par snygga Frank Dandy kallingar. Mumma vilken gobit han blev + glad såklart ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...