2009-04-12

Happy easter!!

Då var man hemma igen efter en trevlig kväll med familjen ute i Sävar. Har ätit mumsig påskmiddag med flygande jacob och saffransris dvs precis så som jag önskat mig :) Är alltid så mysigt att vara hemma och hälsa på hela ligan vilket betyder mamma, pappa, syskonen och självklart katterna :) Blev till att bänka sig i tv-soffan kl 8 för att inte missa Robinson. Hejar stenhårt på gammgubben med luva som råkade skita på sig för något avsnitt sen haha :) Inte lätt att leva ö-liv! Är innerligt glad att man själv inte är med då jag garanterat skulle bryta ihop efter bara några få dagar. Jag menar hur klarar man av att leva i den miljön utan hårbalsam, Internet och kvällsfika???? Ett stort mysterium i mina ögon vill jag lova?! Men som sagt var det en kanonmysig kväll och jag önskar bara att man hade mer tid att umgås med Sävarmaffian. Blir alltid lika jobbigt att åka hem oxå då jag helst av allt önskar plocka med mig hela trion med katter för att låta dom leva storstadsliv för ett tag. Saknar ju allt kurrande och jamande här hemma i lägenheten då man sen tidigare alltid varit van att ha någon kisse att busa med för jämnan :(

För övrigt har jag jobbat hela påskhelgen och ska upp imorn med för att kränga lite jeans. Får hoppas på att det blir en lite livligare dag än denna då det var relativt dött i butiken. Trodde ett tag att tiden stod stilla och att arbetsdagen aldrig skulle ta slut vilket den till min glädje trots allt gjorde. Så godnatt med er alla så ska jag ta och försöka locka med mig min kära nhl-spelande pojkvän till sängs nu så man orkar stiga upp då väckarklockan ringer. GLAD PÅSK!

Våra söta blommande påskliljor som jag än så länge lyckats hålla vid liv. Stort frågetecken från både min och Daniel sida som ständigt undrar: Hur gick det till, hur gick det till. Ja hur i hela friden gick det till???

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...