2009-04-28

Som döende!

Har idag efter en gårdag av frossa, feber och huvudvärk äntligen tagit mig upp ur sängen. Gick och la mig runt 23 i söndagskväll och vakande upp lite då och då under natten varm som en kaffepanna och yr som en gamling. Kändes inte direkt eyyy ok och fick lov att sjukanmäla mig då jag egentligen skulle jobba :( Har sedan dess inte tagit mig längre än sängen och, sov under gårdagen ca 20 timmar, de du. Nästan rekord kan man ju säga. Fyyy fasiken finns inge värre än att vara sjuk. Själv blir jag väldigt sällan sjuk så när det väl inträffar har jag oftast fått en släng av något riktigt ordentligt, eller så är det som det känns iaf. Tack o lov så känns det bättre idag även om det snurrar till i skallen då jag ställer mig upp. En dusch skulle inte sitta helt fel,men känner att det får vänta lite. Ska försöka få i mig något att äta istället så att man kanske kan börja få tillbaka lite av orken, sen blir det inte så mycket mer action idag än att lägga sig i soffan och se lite SATC, och vem vet kanske slumra till en stund.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...