2009-04-10

Gammal kärlek rostar aldrig!

Fick idag höra en glädjande nyhet att min stora gymnasieidol EMINEM ska göra comeback och släppa ny skiva i år, yeesssnice :) Ni som känner mig way back vet hur fruktansvärt såld jag var på den grabben under hans storhetstid i början på 2000-talet. Hade cd-skivor, DVD:s posters, självinspelade VHS-band med intervjuer från mtv mm. Ja jäklar i min låda vilket fan jag var haha. Har många härliga minnen från i princip alla hans låtar på ett eller annat sätt. Dr.Dre var ju oxå med på ett hörn tillhörande cd-samlingen hemma i rummet ute i Sävar. Kom ihåg att man till och med kunde känna sig lite smått svartsjuk då man läste eller fick höra att han hade strulat runt med någon het kändis borta i Väst. Haha jag vet psykvarning på hög nivå :) Men jag menar vem vill inte ha en vit, rappande trailerparksnubbe som har en unge med ett annat psykfall vid namn Kim??? Låter ju som värsta charmtrollet i mina öron ;)

Som tur var har man blivet lite äldre och lite klokare och kan vi detta tillfälle nöja sig med att enbart köpa skivan. Ska bli kul att se om han fortfarande har "DET" och kan leverera grymt underhålllande musik med sköna beats. Och ska jag vara ärlig är det faktiskt inte hela världen att det pirrar till lite extra i kroppen då en Eminem låt rullar igång ;)


Ovan: Ett besatt fans specialarbete som jag en dag som denna kan undra lite över, why why??? Sjukt kul iaf och jag är inte den som är den och orkar inte skämmas över gammalt groll. Så istället schysst som jag är så bjuder jag på detta. Så skratta, titta och njut folks så ska jag skruva upp volymen och digga lite istället ;) Peace out suckers!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...