2009-04-07

Boys night VS Girls night

Har ett helt gäng ropande grabbar här hemma i tv-soffan som sitter och kollar in någon random fotbollsmatch med stor spänning, yeeehaaa!! Chips, öl och svordomar står högt i kurs här hemma för tillfället vill jag lova haha. Själv har jag istället haft en riktigt girls night och sett premiären av The Hills säsong 5. Sååå jävla bra det är alltså!!! Har längtat och längtat efter att den nya säsongen ska börja och äntligen har den rullat igång. Blev nästan som julafton för min del då jag upptäckte att det var dubbelavsnitt dom lagts ut på sidan. Händer så mycket sjuka grejjer i den serien, vilket är grymt underhållande och beroendeframkallande av stor rang. Har dock fått höra tråkiga nyheter att säsong 5 blir den sista, vilket känns riktigt tungt. Jag menar hur ska jag nu hålla mig uppdaterad på vad som händer i Hollywood, dohh!!!

Annars så har man jobbat på i veckan och ska imorn träffa Johan från Wrangler för att se vad kommande sortiment har att erbjuda, spännande spännande. Med tanke på jobb så är det riktigt trist att några riktigt sköna prickar man hunnit lära känna ska sluta här i april :( Kommer sakna David och Sandra som flyr fältet och drar iväg på nya äventyr inom kort.
Möjligheternas stad, dvs my kind of city :)
Tjejerna från The Hills doing it L.A style med lite glamigt poolhäng

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...